۱۳۸۹ بهمن ۲۹, جمعه


گردهمایی این هفتهُ حامیان مادران پارک لاله/فرانکفورت در اعتراض به قتل محمد مختاری و صانع ژاله و همینطور مجروح شدن و دستگیری تعداد زیادی از هموطنان عزیز در روز 25 بهمن

در روز 25 بهمن دو فرزند دلیر و آزادیخواه دیگر کشورمان به دست سرکوبگران دولتی بی رحمانه کشته شدند.تنها گناه محمد مختاری و صانع ژاله این بود که در راهپیمایی پر شکوه مردمی که در همبستگی با مردم مصر و تونس برگزار شده بود شرکت کردند. حتی جنازه این عزیزان دزدیده و تشیع شد و خانواده داغدار آنها تحت فشار و اذیت آزار عاملان و آمران این جنایات قرار گرفته اند.

ما حامیان مادران پارک لاله/فرانکفورت ضمن همدردی با خانوده این دوعزیز، سرکوب و خشونت علیه مردم ایران را محکوم کرده و خواهان مجازات آمرین و عاملین جنایات 32 سال اخیر میباشیم و در همبستگی با اعتراضهای به حق مردم ایران

روز شنبه 19.02.2011 از ساعت 15.00 در هاوپت واخه


گرد هم میاییم تا صدای مادران و پدارن داغدار و ملت شجاع ایران را به گوش دیگران برسانیم. ما را دراعتراض به سرکوب خونین مردم ایران همراهی کنید و همبستگی خود را با آنان نشان دهید.

ای آزادی بنگر/ این فرش که در پای تو گسترده ست /از خون است/این حلقهُ گل خون است/ ای آزادی/ از ره_ خون می آیی/ اما... میآیی (ابتهاج)

حامیان مادران پارک لاله/فرانکفورت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر