۱۳۸۹ بهمن ۱۴, پنجشنبه

!!!Nein zur Hinrichtung

Samstag 05.02.2011 an der Hauptwache

15.00-17.00 Mahnwache

17.00-19.00 Kundgebung


حرکت اعتراضی علیه اعدام و در دفاع از زندانیان سیاسی

در حالی که جامعه جهانی دست به گریبان تحولات مصر و تونس است مقام های جمهوری اسلامی از وحشت آن که مردم ایران برای احقاق حقوق خود نظیر دو سال پیش دوباره به خیابان ها بیایند با توسل به اعدام روز افزون زندانیان فضای رعب و وحشت ایجاد می کنند تا مردم را به سکوت وادار سازند. زهرا بهرامی که تابعیت کشور هلند را داشت، در ناآرامی های پس از انتخابات ریاست جمهوری در سال ۲۰۰۹ در تهران بازداشت و زندانی شده بود، هفته گذشته به دار آویخته شد. اعضای پارلمان اروپا در قطعنمامه محکومیت دولت جمهوری اسلامی اعلام کرده اند که خانم بهرامی به وکیل مدافع دسترسی نداشته، وهمچنین از محاکمه در یک دادگاه علنی و عادلانه برخوردارنبوده است .

ما حامیان مادران پارک لاله/فرانکفورت ضمن محکوم کردن اعدام خانم زهرا بهرامی و دیگر زندانیان خواهان لغو فوری احکام اعدام ، آزادی فوری و بی قید وشرط زندانیان سیاسی و عقیدتی و همینطور خواهان محاکمه آمران و عاملان جنایات 32 سال اخیر در یک دادگاه علنی و مورد اعتماد مردم هستیم.

گردهمایی ما شنبه 05.02.2011 طبق روال هر هفته در هاوپت واخه/فرانکفورت از ساعت 15 تا 17 اجرا میشود و در ادامه این گردهمایی حرکت اعتراضی علیه اعدام در همان محل از ساعت 17 تا 19 ازطرف گروهها و تشکلات مختلف برگزار میشود که ما هم در کنار دیگر ایرانیان مقیم فرانکفورت و شهرهای اطراف آن از این حرکت اعتراضی حمایت میکنیم و در آن شرکت فعال خواهیم داشت. از تمام دوستان و معترضین به اعدامهای روز افزون دعوت میکنیم که به این حرکت اعتراضی بپیوندند و همراه ما بار دیگر این خشم و اعتراض را فریاد کنند

حامیان مادران پارک لاله/فرانکفورت





هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر