۱۳۸۹ آبان ۱۹, چهارشنبه

میز اطلاع رسانی در شهر افن باخ در روز نهم نوامبر















مادران پارك لاله، مادران جانباختگان سي و يك سال گذشته هستند كه هرگز از خون فرزندانشان نخواهند گذشت و خواهان محاكمه آمران و عاملان اعدام هاي فردي و دسته جمعي، كشتارهاي قومي و ديني، زندان، شكنجه، تجاوز، ترور، شبيخون به منازل، به خاك و خون كشيدن خوابگاه ها و ... از دهه شصت تا كنون هستند.مادران پارك لاله، مادران تمامي زندانيان سياسي، عقيدتي، فعالان مدني و زندانيان گمنامي هستند كه در زندان هاي كهريزك، اوين، رجايي شهر و ... كشته شدند، شكنجه گشتند، مورد تجاوز قرار گرفتند و يا در دادگاه هاي نمايشي محاكمه و به احكام سنگین محکوم شدند"
و ما "حامیان مادران پارک لاله/فرانکفورت" با افتخار مدت 15 ماه است حامی آنها و خواسته هایشان هستیم و از هر موقعیت که بشود استفاده میکنیم که صدای این مادران رنجدیده وباشهامت را به گوش دنیا برسانیم.. به همین مناسبت برای دومین بار در روز سه شنبه 9 نوامبر در شهر افن باخ در برنامه ای تحت عنوان "تحولات اخیر در ایران و نقش زنان در آن" مانند هفته گذشته موقعیت را مناسب دانستیم که " مادران پارک لاله و خواسته هایشان را به شرکت کنندگان این برنامه معرفی کنیم و همینطورآنها را از اخبار جدید ایران با خبر کنیم و بخصوص در مورد وضع نگران کننده خانم ستوده و دو مادر زندانی ، خانم نقابی و خانم مهدویان. اطلاع رسانی کردیم. شرکت کنندگان این برنامه با کمال میل پتیشنهایی که برای حمایت از این عزیزان و همینطور پتیشن علیه شکنجه و آزار زندانیان سیاسی عقیدتی در ایران همراه داشتیم امضا کردند. و خوشبختانه مدیر" فولکس هوخ شوله" افن باخ خانم دکتر گابریله بوته وقتی این همه توجه شرکت کنندگان برنامه را به این اطلاع رسانی و افشاگری ما دیدند به ما اجازه گذاشتن میز در سه برنامه بعدی را هم دادند و پتیشنهای ما را هم امضا کردند که این باعث دلگرمی ما شد . به امید اینکه در برنامه هفته آینده افن باخ اخبار بهتری برای شرکت کنندگان داشته باشیم . بخصوص در مورد خانم ستوده و دو مادر دستگیر شده.
ما همراه مادران در ایران خواهان 1. لغو مجازات اعدام 2. آزادی فوری و بی قید وشرط زندانیان سیاسی و عقیدتی 3. محاکمه آمران وعاملان جنایات 31 ساله
به امید برقرای صلح و آرامش در ایران
حامیان مادران پارک لاله/فرانکفورت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر