۱۳۹۱ تیر ۲۶, دوشنبه

صدای زندانیان سیاسی باشیم!14.07.2012

Kaboudvand ist in Lebensgefahr!Freiheit für Kaboudvand
Wir fordern Hilfe für den iranischen politischen Gefangenen Mohammad-Sedigh Kaboudvand, der sich seit 50 Tagen im Hungerstreik befindet.
جان محمد صدیق کبودوند در خطر است! آزادی فوری وبی قید و شرط کبودند!
کبودوند در پنجاهمین روز اعتصاب غذای خود دست به اعتصاب غذای خشک زده
موضوعات این هفته ما:
-بسیار نگران حال زندانی سیاسی محمد صدیق کبودوند که در پنجاهمین روز اعتصاب غذای خود میباشد، هستیم و خواهان آزادی فوری و بی قید و شرطش می باشیم.
-حکم ناعادلانه منصوره بهکیش که از حامیان مادران پارک لاله و از خانواده 6 تن از جانیاختگان دهه 60 می باشد را محکوم میکنیم و حمایت و تجدید پیمان خود را با منصوره بهکیش و خانواده ایشان اعلام میکنیم و خواهان لغو فوری حکم ایشان می باشیم. و همینطور خواهان آزادی فوری و بی قید شرط یکی دیگر از حامیان مادران پارک لاله، ژیلا مکوندی، میباشیم.
-همچنین ممنوع الخروج شدن مهراوه عزیز ، دختر وکیل زندانی، نسرین ستوده را محکوم میکنیم و خواهان لغو این حکم غیرقانونی می باشیم و فشار روزافزون بر روی این خانواده و دیگر خانواده ها را شدیدا محکوم میکنیم و خواهان آزادی فوری وبی قید و شرط نسرین ستوده و دیگر زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم
- نرگس محمدی نایب رئیس کانون مدافعان حفوق بشر و نگرانی در مورد وخامت حال ایشان و عدم رسیدگی پزشکی به وضعیت سلامتی ایشان هم یکی دیگر از موضوعات این هفته ما بود.
ما همچنان بر سه خواسته خود پافشاری میکنیم و خواهان لغو فوری احکام اعدام، آزادی همه زندانیان سیاسی و عقیدتی و محاکمه و مجازات آمران و عاملان جنایات 33 ساله اخیر در ایران می باشیم. ما تا رسیدن به خواسته هایمان ایستاده ایم و از تمام نهادهای حقوق بشری و انسانهای آزادیخواه میخواهیم تا به این بی عدالتیها ، ظلم و دیکتاتوری در ایران اعتراض کنند و زندانیان سیاسی / عقیدتی و آسیب دیدگان 33 سال اخیر در ایران، را تنها نگذارند!
حامیان مادران پارک لاله/فرانکفورت
Parastou Frouhars solidarität mit Kaboudvand
پرستو فروهر در حمایت از محمد صدیق کبودوند














هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر