۱۳۹۱ خرداد ۲۸, یکشنبه

تجدید پیمان با خانواده های جانباختگان و آسیب دیدگان 16.06.2012

بزرگداشت سومین سالگرد جنبش دمکراسی خواهی و تجدید پیمان با خانواده های جانباختگان و آسیب دیدگان حکومت جمهوری اسلامی در سالروز حرکت مادران پارک لاله ایران
سه سال از کشتار و قتل عام جوانان و هموطنان مان در حین برگزاری تظاهرات آرام در اعتراض به انتخابات مخدوش و تقلبی ریاست جمهوری سال ۸۸ در تهران و شهرهای دیگر می گذرد. سه سال از عزادار شدن مادران نداها، سهراب ها، مصطفی ها، فرزاد ها، شیرین ها، ترانه ها، اشکان ها، محمدها و بیش از صدها قربانی دیگر می گذرد.

از جنایات، فجایع و شکنجه های کهریزک و زندان قرچک ورامین و زندان رجایی شهر گرفته تا به خاک و خون کشیدن خوابگاه های دانشجویی در خرداد ۸۸ در تهران، اصفهان، شیراز و دیگر شهر ها. از دستگیری بیش از هزار تن از فعالان دانشجویی، وکلا، روزنامه نگاران، فعالان سندیکاهای کارگری و معلمان، فعالان سیاسی، اقلیت های مذهبی، فعالان زنان و مدافعان حقوق بشر گرفته تا فشارهای روز افزون بر خانواده های جانباختگان که همچنان ادامه دارد.

و سه سال از آغاز حرکت داد خواهی مادران و زنانی میگذرد که با شهامت و ازخودگذشتگی ، هم صدای دیگر خانواده های عزادار، برای دادخواهی قربانیان حکومت در پارک لاله گرد آمدند. حرکتی که علیرغم آزارها و دستگیری های مکرر گروهی و فردی بسیاری از آنان همچنان استوار به راه خود ادامه میدهند.
ما حامیان مادران پارک لاله/فرانکفورت  همچنان بر سه خواسته خود پا فشاری میکنیم و تا آخر همراه و حامی مادران داغدار و خانواده های جانباختگان و آسیب دیدگان 33 سال  اخیر  ایران خواهیم بود. به امید آزادی همه زندانیان سیاسی و عقیدتی



http://www.youtube.com/watch?v=us-R3_43jHM&feature=youtu.be       ویدئویی از مراسم پرپر کردن گلها بر روی عکس جانباختگان



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر