۱۳۹۰ آبان ۲۳, دوشنبه

گردهمایی این هفته در حمایت از مادران و زندانیان سیاسی 12.11.2011

 گردهمایی این هفته ما در روز شنبه 12.11.2011 در مرکز شهر فرانکفورت طبق روال هر هفته برگزار شد. در این هفته اعتراض ما به حکم های جدید حامیان مادران و احضار ، خانم ژیلا کرم زاده مکوندی، آقای نادر احسنی و خانم لیلا سیف الهی برای اجرای حکم به دادسرای زندان اوین ، بود
از سایت مادران : "این احضاریه ها برای خود آنها و یا وکلای آنها ارسال نشده بلکه برای ضامن های آنها فرستاده شده و از آنها خواسته اند که نام بردگان را تا 20 روز دیگر به زندان معرفی کنند در غیر اینصورت مبالغ به ضمانت گذاشته شده آنها به اجرا گذاشته میشود.
این احضاریه در حالی صادر شده که هنوز حکم تجدید نظر به آنها ابلاغ نشده بود با پیگیری وکلای نامبردگان هم اکنون مطلع شدیم که احکام خانم ها ژیلا کرم زاده مکوندی و لیلا سیف الهی به 2 سال حبس تعزیری و 3 سال حبس تعلیقی تقلیل یافت. 2 سال حکم تعلیقی نیز تا 5 سال پس از اجرای حکم قطعی قابل اجراست."
. ما به احکام و احضاریه حامیان مادران پارک لاله (مادران عزادار) معترضیم و اذیت و آزار آنها را شدیدا محکوم میکنیم.
ما خواهان لغو فوری احکام و توقف فوری احضار و اذیت و آزار ژیلا کرم زاده مکوندی، لیلا سیف الهی، نادر احسنی، منصوره بهکیش و اکرم نقابی هستیم. همچنین خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط آریا آرام نژاد، کوهیار گودرزی و مادرش خانم مخترع ، نسرین ستوده، سعید جلالی فر، عبدالفتاح سلطانی و تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی می باشیم. و همچنین خواهان لغو فوری احکام اعدام شیرکو معارفی، حبیب لطیفی، لقمان و زانیار مرادی، زینب جلالیان، حبیب گلپری و دیگر عزیزان دربند که در راهرو مرگ هستند، میباشیم و تا محاکمه آمران و عاملان 32 سال جنایات حاکمان در ایران در دادگاههای عادل، علنی و مورد اعتماد مردم ایستاده ایم و صدای دادخواهی مادران و خانواده های جانباختگان و زندانیان سیاسی را به گوش جهان میرسانیم.
حامیان مادران پارک لاله/فرانکفورت














هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر