۱۳۸۹ مهر ۲۲, پنجشنبه


دستگیری چهار نفر از مادران عزادار و تکذیب ادعاهای روزنامه ايران

دستگیری چهار نفر از مادران عزادار و تکذیب ادعاهای روزنامه ايران
در حالی که روزنامه ایران، ارگان رسمی دولت، از دستگیری چهار نفر از اعضای گروه مادران عزادار و «ارتباط آنها با گروهک تروریستی منافقین و ضدانقلاب خارج نشين با زهرا رهنورد» خبر داد، یکی از مادران عزادار با تکذیب هرگونه ارتباطی بین افراد دستگیرشده و گروه های ذکر شده به شرح دستگیری مادران عزادار پرداخت.
وی گفت:« اکرم نقابی، مادر سعید زینالی، دانشجوی بازداشت شده در 18 تیر 11 سال پیش که تا کنون هیچ خبری از او در دست نیست، غروب روز شنبه 17مهرماه به همراه دخترش در منزل خود دستگیر می شوند. ماموران امنیتی همزمان با یورش به منزل اکرم نقابی به منزل مادر حسام ترمسی هم هجوم می برند و او را هم به همراه دخترش دستگیر می کنند. این در حالی است که حسام ترمسی به دلیل بیماری شدید کلیه و کبد که بعد از آزادی از زندان دچار آن شده، همچنان در بستربیماري است».
این مادر عزادار می افزاید:« ماموران امنیتی، پاسپورت، پول، کیس های کامپیوتر، کتاب و دیگر لوازم شخصی ساکنان منزل خانم نقابی و ترمسی را هم با خود برده اند.»
در خبر روزنامه ایران آمده است:« این چهار نفر به سركردگي رهنورد نام «مادران عزادار» بر خود نهاده اند پس از آنكه ارتباطشان با اعضاي گروهك تروريستي منافقين مسجل شد هنگام سفر به آلمان جهت تماس با رابط مهم اين گروهك دستگير شدند». این مادر عزادار با رد این ادعا می گوید:« دختران خانم ترمسی و نقابی هر دو برای ادامه تحصیل قصد خروج قانونی از کشور را داشته اند. این دو دختر هیچ فعالیت سیاسی یا حتی اجتماعی هم نداشته اند. از سوی دیگر مادران عزادار هیچ ارتباطی با خانم رهنورد ندارند و به صورت خودجوش درقالب دسته های چندنفری، برای رسیدن به خواسته های خود که محاکمه آمران و عاملان کشتار فرزندان شان است، تلاش می کنند».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر