۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۲, یکشنبه

حضور حامیان مادران در روز جهانی کارگر در فرانکفورت

روز شنبه01.05.2010 برنامه هفتگی خود را به دلیل مصادف شدن با روز جهانی کارگر به صورت دیگری انجام دادیم .در این روز ما با حمل پلاکاردهائی که به روی آن اعلام همبستگی با مادران و عکسهائی از قربانیان بعد از انتخابات و اسانلو ومددی بود در جشن روز کارگر درفرانکفورت شرکت کردیم..
در این مراسم ما در کنار گروههای فعال آلمانی و غیر آلمانی و بخصوص در کنار امنستی اینترنشنال Amnesty International که با جمع آوری امضا برای آزادی اسانلو آنجا شرکت فعال داشت ،حضور داشتیم.
در این روز به دلیل دعوت خانم اوتا تسافت، نماینده پارلمان از حزب سوسیال دمکراتها ،به شهر ُافن باخ رفتیم و ساعاتی هم در مراسم آنجا شرکت کردیم. ما درشهر ُافن باخ هم پلاکاردها و عکسهای قربانیان و مددی و اسانلو را حمل کردیم که توجه بسیاری از مردم این شهر را جلب کرد به خصوص احزاب و گروههای فعال این شهر را. و کار ما مورد تائید و تشویق آنهاقرار گرفت و با صحبتهائی که با افراد مختلف این شهر داشتیم از جمله شهردار آنجا قول حمایت و پشتیبانی را از آنها گرفتیم.

در این روز خانم اوتا تساف از حزب سوسیال دمکراتها اخبار امیدوار کننده ای در مورد پناهجویان ایرانی در ترکیه را به ما دادند و گفتند که اقداماتی در این زمینه در حال انجام است و قول اقدامات بیشتری در این مورد را هم به ما دادند که باعث خوشحالی و دلگرمی ما شد .بعد از برگشت به فرانکفورت در جلسه هفتگیمان برای چگونگی اجرای سالروز جنبش مردمی در خرداد برنامه ریزی کردیم .امسال روز جهانی کارگر برای ما روز پر کار و پر باری بود که باعث شد که ما در راهمان و کارمان محکمتر از پیش بایستیم.

به امید پیروزی مردم ایران در جنبش آزادیخواهانه شان و به امید برقراری عدالت در کشورمان .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر