۱۳۸۸ دی ۲۶, شنبه

دعوت به گردهمائی !

همبستگی سراسری با "مادران عزادار" در ایران



رژیم ولایت فقیه در ایران برای ادامه حیات خود شدیدترین شیوه های غیر انسانی را به مانند همیشه در دستور کار خود قرار داده است. دگراندیشان و معترضین را به بند کشیده وبا ارعاب، شکنجه و صدور احکام اعدام، تلاش به سرکوب موج جدید مبارزات آزادیخواهانه مینماید. همه خبرها نشان از آن دارد که این احکام، مشابه احکامی هستند که جهان بارها و بارها در حيات سياسی جمهوری اسلامی شاهد آن بوده است. نمونه بارز آن قتل عام زندانیان سياسی دهه ٦٠ است.

ماه هاست که روزهای شنبه "مادران عزادار" در پارک لاله تهران بصورت اعتراضی اقدام به راهپیمایی آرام میکنند. و ما هربار ناظر اعمال خشونتهای بیشتر و بی شرمانه تر مزدوران رژیم جمهوری اسلامی بر این مادران هستیم. دستگیری به همراه توهین و برخورد با مادران نیز هرهقته شکل خشنتری به خود میگیرد.

هفته هاست که نیروهای امنیتی، انتظامی، بسیجی و لباس شخصی ها مانع از برگزاری تجمع آرام و صلح آمیز مادران عزادار وحامیان آنان میشوند. هر هفته نیز مادران جدیدی به پارک لاله می آیند چرا که روزانه بر تعداد دستگیری های معترضین جوان اضافه میگردد .

حاکمان از اجساد فرزندانمان نیزهراس دارند و بیش از آن از دادخواهی مادران واهمه دارند. خواسته های این مادران چیزی جز آزادی کلیه زندانیان سیاسی عقیدتی و مجازات آمران وعاملان کشتار وشکنجه فرزندان شان، دردادگاههای علنی نیست.

ما "گروه همبستگی با مادران عزادار در فرانکفورت" از همه هموطنان آزادیخواه ساکن فرانکفورت و حومه دعوت میکنیم به منظور اعلام همبستگی با مادران داغدار گردهم آمده و صدای آنان را به گوش جهانیان برسانیم.

از آنجا که این روز مصادف با روز تولد ندا آقاسلطان میباشد ، لطفا درصورت امکان یک شاخه گل سفید با خود به همراه بیاورید.

Hauptwacheمکان :

تاریخ : شنبه ٢٣/٠١/٢٠١٠

زمان : ساعت ١٨:٠٠

پیروز باد همبستگی مردم ایران در رسیدن به آزادی و دموکراسی

گروه همبستگی با مادران عزادار در فرانکفورت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر